Asiakaskokemus keskiöön.

Kuopion sydän, Kauppakeskus Matkus on ollut jo vuosia edelläkävijä asiakaskokemuksen mittaamisessa, seuraamisessa ja jatkuvassa kehittämisessä.

Viimeisen vuoden aikana Matkuksessa on tapahtunut paljon positiivisia asioita. Yhtenä merkittävänä kehityshankkeena on ollut asiakaskosketuspisteiden (customer touchpoints) uudistaminen.

Bolderin tiimi on ollut aktiivisesti suunnittelemassa ja projektijohtamassa näitä muutoksia yhteistyössä Matkuksen tiimin kanssa.

Projektin aikana on uudistettu kattavasti mm. asiakas-wc:t, koko keskuksen wayfinding-järjestelmä sisältäen digitaaliset näytöt sekä jätteiden keräysastiat. Koirille on luotu oma koiraparkki sekä ulkoilutusalue. Bussipysäkit ja pyöräparkit ovat saaneet aivan uuden ilmeen.


																									Kauppakeskus Matkus / Customer Touchpoints

																									Kauppakeskus Matkus / Customer Touchpoints

																									Kauppakeskus Matkus / Customer Touchpoints

																									Kauppakeskus Matkus / Customer Touchpoints

																									Kauppakeskus Matkus / Customer Touchpoints

																									Kauppakeskus Matkus / Customer Touchpoints

																									Kauppakeskus Matkus / Customer Touchpoints

																									Kauppakeskus Matkus / Customer Touchpoints

																									Kauppakeskus Matkus / Customer Touchpoints

																									Kauppakeskus Matkus / Customer Touchpoints

Kaikki valikoidut hankkeet